Araç filomuza yeni elektrikli araçlarımızı da dâhil ederek çevreye duyarlı ve sürdürülebilir bir gelecek için önemli bir adım daha attık. NŞT Grup olarak hem Türkiye’deki elektrikli araç kullanımının yaygınlaşmasına katkıda bulunmak, hem de taşımacılık faaliyetlerinde karbon salımını azaltarak üzerimize düşeni yapmak adına araç filomuza yeni elektrikli araçlarımızı dâhil ettik. Konu ile ilgili bir açıklama yapan NŞT Grup Yönetim Kurulu Başkanı Niyazi Şahin, “Elektrikli araçların, fosil yakıtlı araçlara göre daha az çevre kirliliğine neden olduğunu bu nedenle de, yönetim kurulu olarak karar alarak araç filosuna elektrikli araçları da dâhil ettiklerini ifade etti.” Şahin ayrıca, şarj istasyonu problemi yaşamamak adına yeni bir yatırım daha yaparak NŞT Grup ana merkez binasının otoparkına kendi şarj dolum istasyonlarını kurduklarının da altını çizdi.
NŞT Gruptan Çevreci Dönüşüm Hamlesi
- Post published:Mart 8, 2024
- Post category:Etkinlikler & Duyurular & Haberler
Etiketler: duyurular
Benzer Yazılar
NŞT Grup Olarak Elektrikli Araç Yatırımlarımıza Devam Ediyoruz
Özel Rich Hospital Hastanesi İle Protokol İmzaladık
Dünyagöz Antalya Hastanesi İle Protokol İmzaladık
Niyazi Şahin’den Deve Güreşlerine Tam Destek
Nasuh Boztepe’den NŞT Gruba Anlamlı Ziyaret
Niyazi Şahin’den 15 Temmuz Mesajı
NŞT Grup Olarak Tüm Şoförlerimize Trafik Eğitimi Verdik
Temsa Prestij Araçlarımızla Yolculuk Keyfini Siz de Yaşayın
NŞT Grup Olarak Geleceğin Mobilitesine Hazırız!
